Hej kamrater!
Nu är utställningen framkallad och monterad och hänger i Ljungskile folkhögskolas bibliotek sedan drygt en vecka. Det känns otroligt roligt!

Paxningssystemet som jag uppfann (och som har gett mig ännu mer komplimanger än själva utställningen - tack!) har visat sig fungera utmärkt. Men nog misstänkte jag att det skulle dyka upp en hake längre fram, och det har det mycket riktigt gjort. När jag hängde utställningen numrerade jag bilderna efter den ordning de hänger i, för att det skulle bli enklare att beställa bilder och för att det inte skulle bli luckor i numreringen (alla bilder härifrån bloggen kom ju inte med i utställningen, men alla hade nummer). Detta gjorde förstås att varje bild nu har två nummer. Ni behöver inte vara oroliga för att att jag ska förväxla dem. Jag har fullständiga register och vet exakt vilka bilder som är paxade eller köpta av vem; jag ville bara förklara de nya numrens uppkomst.

Tack för allt ert stöd och pepp :)
Kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar